Hatalmas buli volt..

 2011.01.28. 18:54

 Ismét eljött a hétvége, de kicsit szomorú vagyok ,mert már csak két hetem maradt itt! Ráadásul rengeteg írnivalóval. 

A szerdai buli hatalmasra sikerült! Kb. 50-60 ember volt nálunk, tele volt a ház, a terasz fiatalokkal. Nagyon jól éreztük magunkat, mindenkivel próbáltam foglalkozni + mindenki velem foglalkozott ami nagyon jó érzés volt! Mondhatnám, hogy életem legjobb szülinapi bulija volt! Kaptam ajándékokat is. Egy spanyol barátomtól kaptam egy CD-t, kellemes spanyol zene, Carlos Baute-nek hívják az énekest. Kaptam még rengeteg édességet: bonbonokat, egy hatalmas tálca ferro rochert, óriási kekszes milkát, nagy zacskó gumicukor-válogatást, sütit meg pezsgőket és borokat is. De a legjobb ajándékot a két német barátnőmtől kaptam, Sophie-tól és Julie-tól. Történet is van hozzá: még karácsonykor nagyon megtetszett egy német édesség a Lidlben, de mire megvettem volna karácsony után egy nappal, levették a kinálatról. Majdnem írtam ennek a két lánynak, hogy hozzanak nekem, csak aztán rájöttem, hogy kibírom valahogy .. :) De azért januárban elmeséltem nekik, magyaráztam spanyolul és angolul de nem nagyon tudták miről beszélek, a hivatalos nevét pedig én nem tudtam. És valahogy rájöhettek mirepl beszélek, mert elkészítették nekem a szülinapomra! Csokiszeletkékről van szó, tele színes cukorral, amit a tortákra szoktak rakni vagy a fagyira. Mikor megláttam, hogy mit rejt a szép doboz, amibe nagyon ízlésesen berakták, majdnem sírtam annyira örültem! Jól esik, mikor így figyelnek az emberre, hogy mire vágyik, hiába nem nagy dolog. Ráadásul isteni finom! Plusz sütöttek nekem egy kis tortát is, amit meg is ettünk. Szóval most édességgel jól el vagyok látva, nem is tudom hogy eszem meg, mire hazamegyek.. :) De a lakótársaim szívesen segítenek szerintem..

Csütörtökön prezentáltam spanyolul Magyarországról, kicsit fáradt voltam de azért jól sikerült. A kóstolgatás után mondták a többiek, hogy ízlett nagyon a szaloncukor és a túrórudi is. A túrórudi külön érdekes lehetett a spanyoloknak, mert itt túró sincs ( nem csodálom, tejföl sincs, pedig az fontosabb !)

Most a hétvégém még tanulással telik, aztán a jövőhét nagyj

 

Címkék: születésnap madrid tanulás házibuli ajándékok hazaút toledo

A bejegyzés trackback címe:

https://evelinhuelvaban.blog.hu/api/trackback/id/tr862621552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása