Itt volt Balázs

 2010.10.21. 16:00

Eléggé elmaradtam, de igyekszem pótolni :)

Tegnap hazament Balázs.. nagyon gyorsan eltelt ez az öt nap, olyan volt, mint egy nyaralás mindkettőnknek. És az idő is egészen nyárias volt, sok napsütéssel. Pénteken reggel indultam Faroba, igaz Balázs csak fél 4 körül szállt le, de én már fél 1 körül a reptéren voltam. Olvasgattam, képeslapokat nézegettem, és számoltam a másodperceket.. aztán végre megérkezett.. 

Az estét egy egyszerű szálláson töltöttük, mert ahogy múltkor írtam, nem tudtunk csak másnap hazamenni. nagyon egyszerű, de tiszta szobánk volt, igaz az ablak mellett a fürdőszobában volt egy nagy rés és reggel majd megfagytunk, ezt leszámítva jó volt! Visszafele is itt szálltunk meg.. Nagyon örültem, mert hozott nekem Balázs tejfölt!!!! :) és sok szalámit, erőspistát, füstölt sajtot, zacskós levest és önteteteket, amiket anyáék küldtek, nagyon örültem, meg pulcsit és jegyzeteket ( mert egyszer majd nem is olyan soká haza kell mennem és vizsgáznom..) plusz kaptam egy üveg pálinkát az apukájától és egy könyvet tőle, Stieg Larsson : A tetovált lány, kíváncsi vagyok rá, az ebből készült film nagyon tetszett.. 

Este egy helyi étteremben vacsoráztunk, sült halakat ettünk, 4 félét, salátával és portugál borral. Nagyon ízlett! 

Faro egyébként az egyik legcsúnyább város, amit valaha láttam, és ez a része Portugáliának (a legdélibb) nem nyerte el a tetszésemet, öröm volt átlépni a határt és ismét Spanyolországban lenni.. nagyon lepusztult, szegény kis falukat láttunk útközben.. Szóval szombaton visszaértünk Huelva-ba.. vettünk Balázsnak egy inget és egy pólot, plusz az én kedvemért egy kalapot, ami nagyon jól áll neki! Aztán itthon vacsiztunk, este pedig a lakótársaimmal meg néhány vendéggel iszogattunk és elmentünk bulizni is. Bemutattam Balázst minden ismerősömnek, aki ott volt, jól éreztük magunkat.. viszont így vasárnap ránkfért a pihenés. Késő délután elmentünk a tengerpartra, csodálatos volt, romantikus volt együtt sétálgatni a homokban, nézni a végtelen vizet, hullámokat.. plusz a naplementét is láttuk, legalábbis az elejét. :)

Hétfőn egész nap Sevillaban voltunk, busszal csak egy órára lakom tőle. Csodálatos ez a város! Andalúzia fővárosa, a negyedik legnagyobb spanyol város. Rengeteg szép helyen járunk,kis utcákon és nagy tereken, teljesen beleszerettem a hangulatába.. voltunk a székesegyházban is, amiről azt olvastam, hogy a legnagyobb gótikus székesegyház Európában.. Gyönyörű volt kivül és belül is, felmentünk a tornyába, ahonnan szinte egész Sevillat be lehetett látni.. Egy nagyon hangulatos étteremben ebédeltünk, természetesen spanyol nevezetes ételeket, mint a paella és a gazpacho, és sangriát ittunk hozzá :) nagyon finom volt. Az egész napos sétálgatás után eléggé fáradtan mentünk haza, de megérte :) még hazafele úton beültünk egy tapasbarba, nem akartam, hogy úgy menjen haza, hogy nem próbálta ki a tapast.. :)

Kedden estefele visszamentünk Faroba, mert másnap hajnalban indult vissza a gépe.. Taxival ment ki a reptérre, a nagy búcsuzkodás közben elfelejtettük az időeltolódást, és szegény egy órával hamarabb ment ki a szükségesnél.. Nagyon szomorú voltam, miután elment, egyedül maradtam a hostelszobában, próbáltam aludni, de nem nagyon sikerült.. aztán visszabuszoztam Huelva-ba, 90 km a két város közötti távolság, de a busz ezt 3,5 óra alatt tette meg, mert kis falvak között zötykölődtünk Portugáliában (pedig ott is van autópálya..). Na sebaj. A buszállomástól egyenesen a suliba mentem, mert elég messze lakom és nem akartam kihagyni a következő órámat.. Hétfőn és kedden csak egy órám van, szerdán 5.. és csütörtökön + pénteken kettő. Tehát a szerda a leglényegesebb nap.. a következő bejegyzésben mesélek a suliról, tudom h már régen megígértem, de na... :) 

Most inkább folytatom a kirándulásokkal. Érdekes, de ez most így alakult: novemberben megyek Portugáliába, Angliába és Marokkóba!!! :) Azért mondom, hogy érdekes, mert itt vagyok Spanyolországban és még csak a tengerparton és Sevilla-ban voltam, és novemberben sem bővül majd az általam meglátogatott spanyol városok száma :P Még lenne egy szabad hétvégém novemberben, majd meglátjuk, mi lesz, mert a végén addig kirándulok, hogy nem lesz mit ennem :)

Marokkóba november 27-30-ig megyünk, tegnap találtunk nagyon olcsó repülőjegyet és megvettük a lakótársaimmal.. Nem mernénk Dórival ketten menni, még elrabolnának minket.. Sés-be és Rabatba, a fővárosba megyünk. Kíváncsi leszek nagyon! A portugáliai kirándulást pedig már említettem, gyakorlat az egyik órához, Lisszabonba és Portóba megyünk többek között, holnap be is fizetem az árát, 75 euró, utazás, szállás és reggeli 3 éjszaka, 4 nap.. szerintem nagyon baráti :) 

Most írok egy új bejegyzést a suliról, órákról.. :) Szóval a lényeg, hogy továbbra is minden tökéletes, nagyon jól érezem magam!

 

Címkék: balázs kirándulás marokkó faro

A bejegyzés trackback címe:

https://evelinhuelvaban.blog.hu/api/trackback/id/tr202388781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása