Csütörtök este

 2010.09.09. 21:17

 Végre rászántam magam, hogy folytassam a mesét, kicsit tényleg úgy érzem magam, mint egy mesében:) Persze nem mindig jó, de azért több a pozitiv dolog mint a negativ!!

Szóval kedden annak örömére, hogy másnap ünnep van, elmentünk a városközpontba egy spanyol együttes, a Pignoise koncertjére. Egész jó volt, dallamos rock.. Nagyon nagy nyüzsgés volt, pont a sulim előtt volt a színpad :) Ott volt sok Erasmusos ismerős, mászkáltunk a koncert után és beültünk egy ír pubba, jobban mondva, kiültünk.. ittam egy kis tinto de veranot fanta citrommal, fincsi volt. Voltak németek, hollandok, egy francia lány, egy angol lány, egy észt és mi. Jó sok csajszi, de mind szimpatikus eddig. Az angol lány előtt kicsit zavarban vagyok, valamiért nem annyira merek beszélni. Egyébként nem is tudom a nevét, majd k

iderül később, még nem beszéltem vele személyesen. Kicsit rossz, hogy messze lakunk a központtól, kb. fél óra volt hazasétálni. 

Másnap kialudtuk magunkat Dórival, aztán kimostuk a ruháinkat és elmentünk az óceánpartra, ahogy azt előző nap megbeszéltük a lányokkal. Most egy másik strandra mentünk, ami kicsit messzebb van, Punta Umbría a neve. 

Az előző sokkal nagyobb és közelebb is van, úgyhogy legközelebb ismét oda megyünk. Nagyon élveztem a hullámokat, mint egy ötéves, úgy örültem, ahogy dobált a víz! Kb. mint mikor pörget valaki a vízben.. 

Egész sokat beszélgettem egy holland lánnyal, nagyon aranyosnak tűnik. Egyedül egy lány van, akit nem nagyon kedvelek, nem vagyunk egy hullámhosszon, de kiderült, h a többiek se birják.Tegnap este volt az első Erasmusos buli, de nem mentünk, mert Dóri nem annyira érezte jól magát. Kicsit befordultam ettől, h kimaradok valami jóból, de szerencsére nem volt nagy buli, mert alig ment el valaki, így legalább aludtunk egy jót. 

Ma nyelvtanfolyam után ismét a medencében úszkáltam és napoztam.. még előtte volt itt egy cseh srác és a tulajék, holnap ideköltözik, jófejnek néz ki. Megjegyezte a nő, hogy már többet beszélek spanyolul, mint először. Haladok.. de még mindig elég nehezemre esik spanyolul beszélni. Viszont szinte mindent értek órán, az utcán persze nehezebb a dolog.. Örömmel hallgatok rádiót, mert ott legalább szépen beszélnek, mármint az andalúziai spanyolnak is meg van a szépsége, de nem találom azt a dallamot, amiért megtetszett a spanyol nyelv. Egészen más.. 

Még csak két hete vagyok itt, de máris hiányzik a családom, barátnők, stb. Főleg így, hogy itt még alig ismerek valakit. A paradicsom se olyan finom itt, mint a mamáé, meg szedret sem láttam még.. Majd szeretnék képeslapot küldeni akiknek ígértem, csak a szieszta idő miatt valahogy sosincs nyitva olyan hely, ahol kaphatnék. De csak eljutok odáig, hogy postai úton is jelentkezzem. Várom a sulit, hogy elkezdődjön, izgalmas lesz angolul és spanyolul tanulni.. :) 

Holnap végre pénték és ismét hétvége. Főzök majd valami egyszerűt és remélem egyik nap ismét az óceánparton süttetem majd magam! :) Azt mondta ma a tanárunk, h szeptember végéig számítsunk ilyen jó időre. Szóval ki kell használni. Bár már az éjszakák és a reggelek hűvösek, olyan 18-20 fok körül lehet, délután persze 30 fok ismét :) Sajnálom, hogy otthon ilyen hamar beköszöntött az ősz! Itt is a boltok kirakatai tele vannak őszi cuccokkal, el sem tudom képzelni pedig, hogy hideg lesz egyszer, olyan szépen süt a nap!

Most megyek, gyakorlok kicsit spanyolt, nagyon rámfér... 

 

Címkék: medence óceán barátkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://evelinhuelvaban.blog.hu/api/trackback/id/tr812284442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norcsasuomessa 2010.09.09. 22:36:44

Pignoise! Te kis mázlista! :D Hú de sokat hallgattam őket régebben. Ők énekeltek a spanyol fociválogatottról is egy EB-dalt (Pasar de cuartos). :)

Eveline 2010.09.09. 22:38:05

Nem tudtam :) én most hallottam őket először, meg azóta a rádióban felismertem az aktuális slágerük :D
süti beállítások módosítása