Első vizsga letudva

 2011.01.17. 23:28

 Kezdek lassan visszaszokni az itteni életritmushoz. Az első két nap nagyon nem találtam a helyem, de hála a sok napsütésnek és nevetgélő embereknek, rég látott ismerősöknek megint nagyon jól érzem magam. ( Csak ne kellene tanulni. :) )

Ma csodás napsütésben mentem spanyol vizsgát írni. Hihetetlen, mennyit süt a nap.. A vizsga jól sikerült egyébként, legalábbis úgy érzem, de jövő hét hétfőn lesz a szóbeli része.. Kellett esszét írni, volt egy szövegértés és egy nyelvtani-szókincs teszt, nem volt hosszú annyira.
Aztán maradtam a suliban a laptopommal, mert az itthoni nettel nem lehet haladni, annyira lassú, így este 8-ig onnan gyűjtöttem anyagot a beadandókhoz..

Most este pedig sikerült beszélnem Lukassal, a cseh lakótársammal a jövőheti szülinapi bulinkról. Ugyanis egy napon van a szülinapunk, ami jövőhét hétfőn lenne, de megállapodtunk a szerdában, mert itt akkor vannak a partik, csináltunk is egy oldalt facebookon. Már várom!

Most egyébként nagyon nyugi van, egyedül vagyok a nappaliban és spanyol sorozatot nézek fél szemmel a tv-ben pihenésképp..

Címkék: szülinap vizsga napsütés

A bejegyzés trackback címe:

https://evelinhuelvaban.blog.hu/api/trackback/id/tr972591852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása