Visszatértem

 2011.01.15. 14:52

 Az elmúlt hónapot otthon töltöttem, ünnepeltem a családdal és közben letudtam a vizsgáimat.. Eléggé húzós volt. De ma reggel megérkeztem a szép napsütéses Huelvaba ismét, és itt töltöm a következő hónapot még. 

Szerencsére nem volt semmi gond az utazás közben, Balázs kikísért a reptérre így cipekednem se kellett, aztán pörögtek az események, nem kellett sokat várakoznom. Tegnap este értem Madridba és aztán a jól bevált Socibussal hajnalban ideértem.

Egyébként a félév java csak most jön, mert most kezdődnek a beszámolások mindenből. Szerdán angolul, csütörtökön spanyolul prezentálok, még egyikről sem tudok semmit. Aztán pénteken és szombaton kirándulunk az ISA-val, a nemzetközi szervezettel amibe még aug. végén beléptünk. A cél Granada! Remélem jól megszervezik majd. A jövőhetet még nem tudom pontosan, azt hiszem a szülinapom mellé jár egy spanyol szóbeli és írásbeli vizsga, angolul egy beadandó és spanyolul még egy..

Még a lakótársak közül csak Dáviddal futottam össze, a többiek alszanak egyelőre :) Épp pakolgatok ki, nem tört össze semmi, főleg a tejföl miatt aggódtam, no meg egy kicsit a pálinkáért és a tokaji aszuért .. :) 

Címkék: repülés utazás beszámolás

A bejegyzés trackback címe:

https://evelinhuelvaban.blog.hu/api/trackback/id/tr982585706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása