Utolsó előtti hét..

 2011.02.04. 15:13

Ez a hét eddig nagyon jól telt, csak sajnos a búcsuzkodások miatt mégis sokszor elszomorodtunk. 

Hétfőn hajnalra fejeztem be az utolsó beadandómat, örültem nagyon, hogy nem kell többet írni. Aztán délután találkoztam három magyar sráccal, akik most jöttek Huelva-ba, kicsit beszélgettünk tapasozás közben. Úgy vettem észre, tetszett nekik a hely, meg a tapas is. 

Hétfőn általában nincs nagy éjszakai élet, de Juciék kitalálták, hogy ez az utolsó alkalom a januári bulizásra ( jan. 31-e) és csináltak egy eseményt fb-on, elég sokan elmentünk így. Hívtak másnap Sevillaba bulizni, de azt már kihagytam. 

A kedd egy igazán sikeres nap volt. Délelőtt elbúcsúztam a koordinátoromtól és kitöltötte nekem a jegyemről szóló dokumentumot, 7.5-öt kaptam Business Communication-ből. Nem a legjobb, de bőven jó! Aztán délután Javierrel, a turisztikás földrajz tanárral találkoztam. Összeszámolta a prezentációk pontját, a sokféle beadandók pontját, átlagolta aztán végül 9.1-est adott. Az egy nagyon szép 5-ös lenne otthon! Egész sokat beszélgettünk, ő is jó utat kívánt és mondta, hogy májusban megy Budapestre (valamilyen iskolai ügyben) és találkozhatunk. Hoz nekem majd valamit Spanyolországból. Hiányozni fog, bárcsak otthon is több ilyen tanár lenne. 

A 9.1-es örömére elmentünk Sophiaval sütizni, meg sétálgattunk a városban aztán este nekiálltam olvasgatni a témákat, amikből kedden vizsgázom. Nem lesz egyszerű.. De egyelőre az jobban izgat, hogy nem tudja senki sem, mikor van pontosan a vizsga, én nekem meg ettől függ, mikor tudok indulni Madridba, Esztihez.. 

Szerdán este a török lakótársammal elmentünk pár barátunkhoz, szlovákokhoz, majd onnan tovább a bulikba. Jó volt kicsit beszélgetni, főleg azokkal akiket már nem látok többet. Olyan aranyos volt mindenki, tényleg látszott, hogy maradnának még meg hogy kedvelnek.. Tudom, hogy ezek nem olyan igazi mély barátságok, de attól még jól esett. 

A tegnapi nap is hasonló volt, tanultam napközben, meg voltam bevásárolni. Találtam zacskós tejet az egyik zöldségesnél!! Itt ugyanis 99,9 %ban csak tartós tejet lehet kapni. Az eladó néni mondta, hogy pár éve jött be a divatba, hogy nem igazi tejet isznak, de most újra kezdenek visszatérni a nem tartós tejre.. Nagyon aranyos volt egyébként, 10 percet elbeszélgettem vele, megdicsért, hogy szépen beszélek spanyolul :) .. Ebédre csináltam krumpli pürét fasírttal, még ma is azt ebédeltem, finom lett.:)

Este ismét a szlovák lányokhoz mentem, fodrászkodtunk kicsit. Tamara, aki amúgy szlovákiai magyar, megcsinálta a hajam nagyon szépre : tett bele póthajat , amit aztán valamennyire levágtak így vagy 5-10 cmrel volt hosszabb a hajam és nem volt feltűnő, hogy nem az enyém. Nagyon jó egyenes volt, tetszett, de elfelejtettünk fotót csinálni..

Mára is meg van a program, moziba megyünk egy spanyol barátommal ( még egy búcsúzkodás), aztán lehet tapasozunk még pár baráttal, de ma korán le fogok feküdni, mert szombaton szeretnék búcsút venni az óceánparttól és napozni egy kicsit + tanulni előtte + utána. Elvileg 17 fok lesz, de ha süt a nap többnek érződik. És most is hétágra süt! Aztán hnap este lesz az egyik spanyol barátom szülinapja, illetve az utolsó bulim itt, búcsúzás mindenkitől.. Arra gondoltam, ajándékba megveszem neki a kedvenc könyvem, Máraitól Az igazi-t. Múltkor megtaláltam az egyik könyvesboltban. Én tőle egy spanyol CD-t kaptam, szóval az úgy körülbelül hasonló értékű. Van program bőven :) Még pár barátnőmmel egy kávére találkozunk vasárnap délután.. Na meg csomagolni is el kell majd kezdeni lassan.. Milyen szomorú! Szívesen maradnék itt, de másrészről tudom, hogy ez így tökéletes, fél év Spanyolországban egyetemistaként, kirándulásokkal és új barátokkal. bulikkal.. de nem tarthat örökké. 

 

Címkék: mozi búcsú tanulás buli jegyek

A bejegyzés trackback címe:

https://evelinhuelvaban.blog.hu/api/trackback/id/tr152638731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása