Szülinapom-pom-pom

 2011.01.25. 10:20

 Tegnap 21 éves lettem. Mostmár teljesen máshogy érzem magam - na persze, hogy nem.

Délutánig a spanyol vizsgára tanultam, aztán Dórival sikeresen levizsgáztunk, bár jegyet még nem tudok. Nem volt túl nehéz, kérdezgetett erről-arról a tanár a megadott témákban. 

Ezután vettem egy Sangriát, mert Marco, az olasz lakótársam tegnap kitalálta, hogy ma főz nekem és Lukasnak, a cseh srácnak, mert neki is ma van a szülinapja és a többiekkel együtt vacsorázhatnánk. Este prezentációt csináltam, aztán éjfél körül kész is lett a vacsora - biztos említettem, hogy itt milyen eltolódásban élünk. Nagyon finom volt, valami tejszínes tészta egy kis hússal ,sajttal. Dóri csinált desszertet, joghurtos ananászos tortát de annak nem sikerült megdermednie este, így reggeli lesz belőle. 

Egyébként ez volt az első közös vacsoránk, mikor mindannyian ott voltunk és más nem. Jól sikerült :) Kicsit még beszélgettünk, ittunk limoncellot -nemtudom, hogy kell írni - amit Marco (anyukája) készített.

Ma pedig gőzerővel folytathatom a tanulást, mert az egyik tanár megengedte, hogy ha mindent befejezek a héten akkor ad jegyet 31-ig, és be tudnám számíttatni esetleg még erre a félévre. Szerdán nagy ünneplés lesz, vagy 40 ember jön hozzánk elvileg, de szerintem simán elférünk majd ekkora házban. Aztán csütörtökön prezentálok Magyarországról,örülök, mert végül sikerült rávennem Dávidot, hogy ő is beszéljen így annyival is kevesebb nekem..

Másik dolog, a szakmai gyakorlat. A kordinátorom végülis nem sokat mondott ezzel kapcsolatban, viszont Laci, akinél Angliában voltam lehet tudna segíteni, de még nem akarom elkiabálni. 

Egyébként ennyi történt velem mostanában :)

Címkék: szülinap tanulás vacsora

A bejegyzés trackback címe:

https://evelinhuelvaban.blog.hu/api/trackback/id/tr32611791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reevans 2011.01.27. 14:43:23

Szia Evelin! Mi most készülünk ki Huelvába, ugyanígy Erasmus-sal és ott tartunk, h szállást kéne keresnünk! Nem tudsz vmi jó albérletet, ahol internet is van?
köszi

Eveline 2011.01.27. 14:45:52

@Reevans: Szia! Nem tudok, de majd ha itt lesztek találtok, sok hirdetés van! Internet sztem van mindenhol, ha nincs akkor 1-2 héten belül bekötik.
süti beállítások módosítása