Első hétvége..

 2010.08.29. 11:52

Végre jutott egy kis időm, hogy ismét jelentkezzek, mivel tegnap eléggé lepirultunk a parton, ma pihizünk a diákszállón a hűvös szobánkban.

Annyi minden történt, hogy nem is tudom, hol kezdjem.. 

Az előző napok főként szálláskereséssel teltek. Sokkal nehezebb, mint gondoltam ezt otthon.. mert lennének nagyon jó szállások viszonylag olcsón, de egy évre ki kellene venni.. Arra számítottunk, hogy az ISA, az itteni nemzetközi diákszervezet majd segít, de ez annyiban merült ki, hogy kaptunk 4-en (akik nem is feltétlenül akartunk együtt lakni) 4 cimet, telszámot, időpontot és menjünk.. Persze sok négyes csoport kapta ugyanazt a cimet, így még érdékesebb volt. Semmit se tudtunk a lakásokról, hogy mennyibe kerül, vagy hány szobás, semmi infot.. képzelhetitek, mit szóltak a német lányok ehhez, nálunk minden olyan rendezett.. Itt meg olyan, mint otthon a TO.. Végülis egyik lakás sem volt olyan, h kivegyük.És az ISA abban se segít, h spanyolokkal lakjunk együtt, azt mondták túl nehéz, inkább keressünk együtt lakást az erasmusosokkal. Nah mindegy. 
 
Tegnap megnéztem egy lakást, amit még itthonról lebeszéltem, egy fiatal pár lakik ott a babájukkal. Nagyon aranyosak voltak, de a szobám egy icipici kis lyuk lenne, aminek az ablaka vmi csunya kis belső részre néz ki, sötét van, és még egy asztal se fér el benne, csak ágy meg szekrény.. ahhoz képest nagyon drága árat mondott, és a környék sem a legjobb. Szerencsére találtam egy másik lehetőséget.. kicsit drágább, mint az előbb említett kis szoba, de még épp belefér és egy nagyon szép lakásban 2 német lánnyal és Dórival laknék együtt. Én még nem láttam a lakást, de biztos vagyok benne, h szép mert a német lányok nagyon igényesnek tűnnek, hétfőn fogjuk megnézni és keddtől ha minden jól megy, ott fogunk lakni. Közel van a központhoz, szép helyen, a sulim kb 10 perc lesz gyalog. Szerencsére ez a város nem olyan hatalmas, h bonyolult legyen a központban lakást találni :) 
 
A tegnap esti lakásnézés előtt végre elmentünk az óceánpartra! Busszal kb 10 perc alatt lehet odajutni és gyönyörű! Azt hittem hideg lesz a viz, de ahhoz képest h óceán, nagyon meleg volt! Kicsit fújt a szél, így nem vettem észre, hogy éget a nap és eléggé lepirultam, este ugy néztem ki, mint egy sültcsirke. Ma már jobban nézek ki :) 
Egyébként sok minden másképp van ebben az országban, mint otthon.. tegnap pl 1-2 km-et sétáltunk a tűző napon, mert nem találtunk a közelben a nekünk megfelelő irányba levő buszmegállót. Aztán kiderült, h ott kellett volna állnunk szemben a másik oldalban levő megállóval, mert ott csak úgy megáll a busz...persze erről semmi jelzés nem volt. Ééérdekes. Jah és míg otthon a rosszabbfajta diákszállókon elfogy a zuhanyzáshoz való meleg víz, itt hideg viz nincs, egyszerűen nem jön a csapból, csak meleg ( még langyos se jön..). Jah és hűtőnk sincs. Meg konyha sincs. Szóval már nagyon várom, h végre vmi normális helyen lakjak!
 
Jah igen, még pénteken megírtam a szintfelmérőt a nyelvtanfolyamhoz, középfokút írtam, nem volt olyan nehéz, persze sok mindent tippeltem ígyis, nem tudom meg lesz-e a szükséges 70 %.. hnap fogjuk megtudni az eredményt. 
 
Most megyek válaszolok még pár emailre, majd hamarosan újra írok.. :)
 
 
 
 
 

Címkék: szállás óceán isa

A bejegyzés trackback címe:

https://evelinhuelvaban.blog.hu/api/trackback/id/tr262256081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása