Megérkeztem! :)

 2010.08.26. 22:01

 Na helló!

Ma reggel megérkeztünk Huelva-ba :) Az utazás kényelmesen telt, igaz a repülőnk késve indult így elég sokat vártunk Ferihegyen.. aztán sok szép felhő és város fölött pl Barcelona :) megérkeztünk a Barajas repülőtérre.. itt miután összeszedtük a csomagjainkat elbúcsúztunk Anitától, Katától és Annától, mert ők Alcalá-ba mentek és Dórival ketten folytattuk utunkat. A busz, amivel a repülőtérről indultunk Huelva-ba, nagyon kényelmes volt, annyi, h fáztam a klímától.. :) reggel fél 8-ra értünk Huelva-ba, nagyon szép ez a város, pont olyan mint a képekről látszott! Sok pálmafa van, a legtöbb ház, lakótömb nagyon szép és az emberek is úgy általánosságban szimpatikusak.. Vettünk egy térképet, aztán végülis idetaláltunk az ifjúsági szállóba, ahol bár foglaltunk helyet, nem érkezett meg hozzájuk az email, egyikünké se.. Nem tudott angolul a pasi, én meg nem nagyon értettem amit mondott, erre ő gyorsabban, idegesebben és hangosabban mondtam. Jó lesz ez így - gondoltam.. :) de végülis kaptunk egy szobát ami egyben van egy másik szobával, 6an vagyunk itt lányok, a többiek németek de nem sokat beszéltünk velük eddig.. dél körül elmentünk felfedezni a környéket, megtaláltunk a La Merced-et is ahol a sulim van, nagyon szép környéken vagyunk :) extrán meleg van, de jól birjuk :) főleg itt benn a klimatizált szobában :) igaz a torkom már eléggé fáj vszinű ezért. Voltunk egy Supermercado-ban is bevásárolni kaját és vizet, nagyjából elégedett voltam az árakkal :) 

Délután sziesztáztunk egyet, aztán sétára indultunk! Este 7kor még fullasztó meleg van, de egyelőre tetszik :) Megtaláltunk a folyópartot, parkokat, egy plázát, ahol teljesen otthon éreztük magunkat :D szóval sétáltunk egy jót.. van egy térképünk, azt szoktunk nézegetni és párszor odajönnek hozzánk, h eltévedtünk-e, kedvesek az emberek.. :) 

Most eléggé hulla vagyok, szóval ennyi mára, hnap szintfelmérőt írunk és még gyakorlok kicsit.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://evelinhuelvaban.blog.hu/api/trackback/id/tr502250700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása