Utolsó napom

 2011.02.08. 10:11

Nagyjából összepakoltam, a bőröndöm kész. 34 kg-s körülbelül, és még vagy 8 kg a másik táskám a laptopommal,cipőimmel és kajákkal. De örülök, mert nem kell kidobnom semmit, mindent hazavihetek.. Majd mikor már a repülőre pakolok, átcsoportositom kicsit.

Végülis este indulok majd és hajnalban érek Madridba, aztán a buszpályaudvaron van egy csomagmegőrző és oda berakom a cuccom, ez tűnt a leglogikusabbnak, majd elmegyek Toledoba. Esztinek este fél 9-ig órája van, úgyhogy majd csak ez után vmikor megyek Alcalába. Sajnos fényképezőm az nincs, így fényképeket nem tudok majd csinálni, de úgyis kaptam már sokat Annától és Esztitől is. 

Estig még letudok két vizsgát, jó az egyik csak egy angol szóbeli, az 10 perc lesz maximum,tegnap volt az írásbeli és nagyon egyszerű volt. Viszont a másik vizsgától tartok.. És az egész házat ki kell takarítani amiatt, hogy elmegyek..Hiába marad 5 ember itt. Egyrészt értem, mert ki akar mocsokban ideköltözni a helyemre, de más részt meg 2 nap és ugyanígy fog kinézni hála a sok fiúnak, és még eddig nem talált helyettem senkit. Azt hittem megúszom csak a szobám kitakarításával.. Remélem visszakapom az egész kaukciót, nincs semmi oka, hogy ne adja vissza. 

Az utolsó hétvége egész jól telt, voltam az óceánnál szombaton, az egyik magyar lánnyal, Melindával, aki itt dolgozik és csinálja a doktoriját közben. Sétáltunk sokat a parton és felül fürdőruhában voltam így egy kicsit fogott a nap :) Nagyon fog hiányozni az óceán.. Az egyik barátja, egy spanyol pasi csatlakozott és ebédeltünk az egyik kis étteremben. Ettem majonézes ráksalátát, paellát, mindenféle sült tengeri herkentyűt, pl. tintahalat amit choco-nak hívnak és a város tipikus étele.. Megszerettem amúgy az itteni ételeket, de pl. a rákot olyan kinlódás enni, mire mindent leszedek róla alig marad vmi és otthon saját örömömre nem készítenék :) 

Aztán szombat este még bulizni is voltam, utoljára. Sajnos nem tudtam mindenkitől elbúcsúzni, de amúgy is utálom ezt. Tegnap pl. Sophia elkezdett sirni,mikor elbúcsúztunk, amitől persze nekem is tele ment a szemem könnyel.. 

Szóval holnap Toledo, aztán csütörtökön madridi városnézés majd péntek este hazarepülök. Szívesen maradnék még itt a napsütésben,de tudom, hogy otthon is nagyon jó lesz! 

Címkék: madrid búcsú óceán hazaút toledo

A bejegyzés trackback címe:

https://evelinhuelvaban.blog.hu/api/trackback/id/tr872646296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása