Minden szuper

 2010.10.03. 11:09

 Hú, ez a hétvége ismét nagyon jól telt eddig!

Pénteken bulizni voltunk, most hamarabb hazamentem, de igyis nagyon jó volt. Aztán szombaton teljesen pörögtem, és délelőtt kitakarítottam a földszintet. Jól éreztem magam utána :) összekaptuk magunkat és elmentünk egy nagyon szép helyre, egy bár-étterembe, ahol aznapra tök jó akciót találtak ki. Vennünk kellett valamit inni, és ingyen ehettünk paella-t utána. Ittunk egy sört, de még várni kellett volna, ezért megbeszélték a fiúk a pincérekkel, hogy este visszamehetünk enni a strand után. 

Így 3kor busszal elmentünk az óceánhoz. Fújt egy kicsit a szél és így gyönyörűen hullámzott a víz. Csodálatos volt, szokás szerint egész délután nevettem. A magyar lányokkal sétálgattunk a parton és szebbnél szebb kagylókat gyűjtöttünk. Aztán egyedül is sétáltam, annyira megnyugtató volt. Ahogy ott sétáltam, éreztem, hogy milyen szép az élet, és tényleg amikor az ember egyedül van és úgyis nevet.. akkor igazán boldog. Mindenkinek itt kellene sétálgatnia, és sokkal boldogabbak lennének az emberek.. Alig várom, hogy itt legyen Balázs, akkor aztán tényleg olyan romantikus lesz ott sétálgatni, mint a filmekben..

Estefele visszamentünk paella-t enni. A paella tulajdonképpen rizses hús, spanyol változatban. Tengeri gyümölcsök, kagyló, rák van benne. A kagyló nem ízlett, de a rák nagyon! Kicsit először nehéz volt rávennem magam, ott volt a feje, a lábai .. végül beraktam a számba és édeskés volt, finom, két adag paella-t is megettem! A fiúk meg vagy 5-öt. Aztán még gyönyörködtem a naplementében itt a folyó mellett, bár kicsit hideg volt már, nagyon fújt a szél.. 

Aztán hívtak este buliba, de kihagytam, nem akartam ma fáradt lenni. Így itthon aludtam.. aztán ma főzök valamit ebédre, takarítok kicsit és délután-estefele átjön pár lány filmet nézni. Meg spanyolt is akarok tanulni délután, holnaptól kezdődnek az órák és át szeretném nézni amit eddig tanultunk. 

Szóval összegzésként annyit tudok mondani, hogy minden nagyon szuper!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://evelinhuelvaban.blog.hu/api/trackback/id/tr342341216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása